Iltaa!!
"Iltaa" means "good evening" in Finnish.
I'd been interested in English since I began to listen to music(in English) three years ago.
Then I felt to want to know about the meaning of lyrics.
And I feel to become speak English well.
So I decided to keep this blog.
I'm not good at English...
However I'm interested in Finnish(Finland), too!! lol
If there is class of Finnish at school, I could study in Finnish!!
I wanna study in Finnish!! lol

Well, I'm already sleepy...
Hyvää yötä!! (...means "good night")



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

「Iltaa」はフィンランド語で「こんにちは」って意味なの。
私は3年前、洋楽を聴きだしてから、英語に興味があるの。
それから、歌詞の意味が知りたくなったのよ。
それと、英語がうまく話せたらなぁ~って思った。
だからこのブログをやろうって決めたわ。
私は英語は得意じゃないの...
でも私、フィンランド語にも興味あるのよ!!(笑
もし、学校でフィンランド語の授業があったら、フィンランド語が勉強できるのに!!
勉強したい~!!(笑

じゃぁ、私もう眠いから...
Hyvää yötä!! (「おやすみ」って意味)
[PR]
by r-leap | 2005-04-18 23:36 | toinen -others- | top
<< biologia -biology- How do you do? >>